lördag 2 juni 2012

Det var en gång...

... en stol som ville byta ägare. Och som så många gånger förr på loppisar, Så hamnade den hos just mig.

30 spänn betalade jag om jag inte minns fel. Ett tag har den stått i hallen å ända passat in rätt fint bland inredningen.

Men nu "boar" ju jag. Så då kan det mesta hamna i mina klor och får byta utseende och karaktär. ikväll blev det stolens tur.

Tyg från Åhléns , 60 spänn. Kantband 40 kr. Färgen hade jag hemma. Häftpistol lånat av syrran.

Lite bökigt i sina stunder med den här dunderklumpen på magen, but well, vad gör man inte?!

Känner mig nöjd. Kanske kommer bebis inatt nu när den har en sån fin stol att komma ut till..?! ;-)

4 kommentarer:

  1. Snyggt! Jag har alltid sagt att du o sin syrra skulle öppna designverkstad!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Vem vet, en dag kanske.. Vem tycker så förresten?! ;)

      Radera