fredag 1 juni 2012

Vilken tur jag har..

... som har världsfinaste vännerna!

Vid ankomst hemmet idag, efter dagens "håll- igång-försök-skynda-på-babybaby-kläckning" stod det ett stoooort blomsterbud vid dörren! Jag blir ju så nyfiken å glad så jag håller på att kissa på mig!! Hjärtat rusar igång och det kliar i fingrarna att skynda mig å öppna!

En fantastisk bukett med Lövkojor tror jag att dem heter..(mamma??!) Doftar underbart och är helt ljuvliga att titta på! en maffig å fyllig bukett som ger en härlig sommarkänsla!

Det var ifrån Linda, Pelle och Moa i Norge-TACK- gu va goa ni är!

Linda blev mamma till lilla sötnöten
Moa för några månader sedan, så hon är rätt så tätt inpå (okej, man glömmer fort, men ändå) hur v.40 känns efter en rätt så seg graviditet..

Skall njuta å dofta så mkt jag bara kan av dessa loveli blomster... Tusen takk Linda!!

3 kommentarer:

  1. Skrev en lång kommentar, men så försvann den.....hm...?

    SvaraRadera
  2. Ha ha, om jag skrev som anonym så kom den med...? Hinner inte skriva på nytt nu H, men kram på dig i alla fall!!!!

    SvaraRadera
  3. Linda här.......:)

    SvaraRadera