onsdag 19 januari 2011

Florens baby!

Imon vid 05-snåret åker jag hem, eller,nej, jo, ja, det känns som mitt andra hem.
Barnmässa i Florens,Pitti Bimbo, soft att på min 4:e arbetsdag åka ner till den efter mammaledigheten. Lite mjukstart behöver vi alla. Jobb torsdag-fredag tillsammas med min kollega Maria och inkvartering på flott hotell, centralast i stan med coola baren " Fusion" i bottenplan.

Efter detta bär det hem till Nelly, Fabi och Oscar och deras nya lya för ytterligare 2 nätter. Vet ni hur mkt jag längtar efter dessa söta människor?!?! Min käre sambo "låter mig" stanna kvar över helgen, så flyger hem först söndag kväll. Första gången jag är borta så länge från lillstrumpan. 4 dagar. hjälp. Nu när hon ligger där nere o sover är jag inne stup i kvarten och pussar på henne och saknar henne liksom redan...

Fantastisk mat, underbart sällskap, fint vin, svängning av de lurviga och en världsvacker stad stundar. min stad. Firenze. Ci vediamo domani!

3 kommentarer:

  1. Di sicuro piccola! Non vedo l´ora amore :)
    Glom inte klackarna. Nu ska det dansas som "forr i tiden..."

    SvaraRadera
  2. asså, nu står jag här med 6 par skor... för 4 dagar...då är allt på sin plats va?! ;-) hi hi...

    SvaraRadera
  3. Shit vad härligt!!!
    Ha det toppen och hälsa Firenze från mig!
    Kram Karin W

    SvaraRadera