torsdag 30 december 2010

vem f-n tog min sparris??

okej. Nyårshandling dan före dan. I know, det är inte bara jag som är ute och kör kundvagn på maxi. Men ärligt talat, är folk inte riktigt kloka eller?!
Nej, det går inte att gå 4 i bredd med vagn i kaffegången.
Nej, man kan inte köpa samma salladsblad.
Nej, man får inte sno andras varor.

vem i he***ete snodde mina sparris??!! När jag upptäcker att mina är borta,blir jag först konfunderad och tänkte att " visst fasen har jag lagt ner sparrisen, till och med avbockade på listan juh.." Hmm..inser snart att det är nån jubelidiot som roffat åt sig mina. Ja ja, tänkte jag, jag går till hyllan igen för att plocka på mig nya. bara ett litet problem, de är slut, finns inga, nada, finito!! Just därför var det väl nån käck ego-nisse som trodde att han kunde sno mina som låg i vagnen brevid hyllan! Asså, hade jag sett denna sparris-tjuv, hade han fått med mitt munväder att göra!! istället blev det Andreas som fick ta skiten. Och han hade minuten innan varit på systemet och upptäckt att även där fanns det en hel del människor som inte borde får befinna sig på offentliga platser och yttra sina handlingar efter deras beteendestörningar.

MORR!!

1 kommentar:

  1. ...med en liten tvist med en surgubbe på en parkering någonstans i Ängelholm i åtanken är jag glad för den där sparristjuvens skull du inte såg honom. ;)

    SvaraRadera