onsdag 1 september 2010

kärt återseende!

tack min underbara Nelly och älskade oscar för himmelans mysiga dagar hos oss i lindome!!Äntligen fick vi ihop det, tyvärr utan männen denna gången, fast, vi klarar ju oss utan dem rätt så galant tycker jag, eller?! ;)) Herreguu va vi tog en massa bilder på lekplatslek, badkarsbus, blåbärsmoffning, pusskalas,middagsmys... Fototokiga som vi båda är fick vi nästan lite abstinens när vi åkte in till stan och glömde kameran! Tur att dagens mobiler är uppdaterade med en fotograferingsmekanick...:)


Coola nelly-mamman med turturduvorna Edith och Oscar på city walk ;-)


Big time shopping......Älskar när nån annan shoppar loss då man själv inte gör det, då känns det som man själv oxå liksom fr en massa fina saker.. Oscar kommer vara very stylish i sina ill-snygga kappahl-outfits från top till tå i höst :))


Min gullunge som gör mig så glad varenda dag :))

4 kommentarer:

  1. Men så går det nu!!! Jaja... försöker igen då..
    Tack till er fina Edith och Hanna! Hade två underbara dagar med er i Lindome! Bäst av allt var nog blåbärsracet mellan två (egentligen super-mätta!!)bebisar. Haha vad jag skrattar när jag tittar på bilderna vi tog.
    Hoppas att vi ses väldigt snart. Saknar er!
    Love you
    SUPP!
    Nelly

    SvaraRadera
  2. Snyggaste Edith, du är mer fashionista än vad hela vår lilla familj är tillsammans! (Hm. Insåg samma stund jag skrev det att det är ju ingen större bedrift men ja, det var faktiskt menat som en komplimang. :)) Och vilken gojting till kompis du har där sen! Låter som att ni har haft det supermysigt....

    SvaraRadera
  3. Nelly jag garvar oxåihjäl mig när jag kollar på fotona! blåbärs race var verkligen deras grej!!! he he!!
    Igår trodde nog edith att Socar skulle tqa hennes köttbullar för hon körde samma grej, så många som möjligt in i munnen!! crazy girl!

    Zandra, hihi, du är väl för rolig!!! edith har bara en liten förkärlek till scarfs, skor o kläder, har liksom ingen aaaaningvad det kommer ifrån....?!
    hoppas att ebba frå träffa denna sköna italienare en dag.. då år hon det inte lätt!! Bäst att pappa jonas håller sig hemma :)

    SvaraRadera