tisdag 17 augusti 2010

spark i baken

dags för gymnastik :) Det står spinning på schemat, vi får se hur det går med flåset...Men det skall bli lovely att komma iväg till träning. Semester, god mat och gott vin sätter sina spår.

Både andreas och jag har höga ambitioner nu om att komma i form. Andreas har sagt "magrutor tillbaka" redan 1 oktober.. jag har mer satt " magrutor börja skymta" framåt jul.. Klart man skall ha höga mål,men någostans får man vara ärlig mot sig själv, och jag vet att december är mer ett rimligt mål för mig.

´Helt klart blir det ju mer trix o fix att komma iväg till gymet nu när man är småbarnsförälder, som det så fint heter. Men ge o ta, kärlek och respekt, så finns det plats för egentid och allting går att lösa !

Så nu ser jag fram emot en sensommar/höst i den goda hälsans friskvårdens tecken!

1 kommentar:

  1. Åh, vad härligt det låter! Jag älskar hösten och eftersemester, samma nystartkänsla som när skolan började. Jag ska hejja på dig coh skälla på dig om latmasken kryper fram... ;) See ya på spinningsadeln imörabitti!

    SvaraRadera