fredag 8 juni 2012

Skönt häng

Denna mojäng- i lööööv!

Idag när jag var ute på lite uppdrag( bar hem blomjord, fixade inköp till planteringar, lämnade ut lite sömnadsbeställningar, handlade några tunga matkassar etc etc, blev jag lite trött inne på Plantagen. Hittade mycket lägligt detta häng- som kan ha vart det skönaste på länge! Jag satte mig där i ägget å nästan slumrade till, satt å dinglade med benen, tittade rofyllt på alla pensionärer som kommer ut vid lunchtid..När jag suttit ett rätt så bra tag, kom kom en kvinna ur personalen fram till mig å fråga om allt stod rätt till, hur jag mådde, om jag var på väg att föda.... Såg lite paniken i hennes ögon.. Hi hi..
Jag lugnade henne med att " det ska jag inte, bara hänger lite"

Man borde stanna upp oftare å bara chilla, softa å njuta av stunden.. Gravid som ogravid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar