måndag 11 juni 2012

Elisabeth, Jenny, Tommy..

.. Ediths mamnförslag:) men, Strunt i namnet, ovesäntligt om det är en flicka eller pojke, Nu vill Edithson att hennes syskon kommer ut ur magen!! Jo tack,mammas älskade lilla hjärta, du är inte ensam om det..

När jag frågar Edith HUR bebisen kommer ut sätter hon bestämt händerna i sidan, lägget huvudet lite på sniskan och säger " ur naveln såklart, mammaaaaaa" .
.. Å blicken jag får då är som om jag var född igår å inte förstår nånting vad det handlar om:)

4 dagar över tiden. Långa dagar. Helst hade jag velat gå o lägga mig nu å vakna upp igen när den är ute, går det?! Frågar man Edith går väl det alldeles utmärkt, toppen, "dubbeltoppen"som hon säger och gör tummen upp med båda händerna:)

Får se om den knackar på dörren idag. Kanske lagom till Sverigematchen ikväll..??;-))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar