tisdag 1 maj 2012

Kärleksdag

... Är det ju varje dag. Men idag är det lite extra lööv i luften, d e min å Andreas förlovningsdag:)

För tre år sedan, en lika vacker å varm dag som denna var jag gravid med Edith, i v 32. Andreas å jag var å badade vid "vår" klippa uppe i Sandsjön. Efter dels ha frågat svärfar om dotterns hand och efter x antal avbrutna, av både okänsliga polska aborre-fiskare, en tjötig svärmor på telefon, en nyfiken men totalt ovetandes flickvän, en svåger som vill komma på grill, försök att plocka fram ringen, ställa frågan å få ett svar fick han äntligen ett "ja" , kl 22 på kvällen, i badkaret, hemma på fjäderskruden.

Idag är jag gravid i v 36, med BabyBaby. Lycklig, kär å galen.

Men efter sin golfrunda på förmiddagen idag, så tror jag att någon får skämma bort sin fästmö med tex fotmassage å god mat. Mmm, så får det bli!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar