fredag 22 juli 2011

belöning

När jag klämde ut Edith för två(??!) år sedan fick jag av svärmor/barnmorska/farmor Eva ett presentkort på hagabadet. Det slog mig häromdagen att jag inte nyttjat det ännu( oxå ett kvitto på hur rackarns fort den där tiden går) och att utgångsdatum borde vara nu i dagarna...

klassisk asiktsbehandling och avkoppling inbokat kl 9. Innan behandlingen kom jag i tron om att jag hade
-mer fet hy än "du har torr till normal hy"
-mer ytliga porer "än en-två stycken hittar jag bara, så här finns inte så mkt att jobba med, är det ok om jag förlänger din massge istället...??"

"du har en mycket välbehållen och frisk hy, fortsätt var rädd om den. det är i 30-35 årsåldern det kan börja hända saker...." å så plockade hon fram ett kräm-kit för en sissådär 1500 spänn.....;)

inte läge...

soft för fossingarna

lermask e nice

vistelsen avslutades med lite floating i ägget

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar