tisdag 8 februari 2011

loppislördag

lördag 09.57.. Låång kö utanför Erikshjälpen i Skene

Lördag 11.15...Tjejerna hittade en del.. TUR vi hade storbilen!!


Höggravida Zandra, snygg som få. Men eller utan kepa i skinn ;-) vilopaus på tokfylld loppa i fritsla


finfina servetthållare, som på den gamla goda tiden.

...man behöver ALLTID lite mera glas i skåpen..

örhängen från förr är de finaste!

knapp-mecka!!

..precis som när jag var liten :) Slitna och goa muminlakan för en femma!

2 nytillskott till ediths ego-wall

Schyssta uppläggningsfat känns alltid aktuellt

Å vem vill INTE ligga i den här helt fantastiska solbädden på min terass i sommar!? Lemonad, solsken och sällskap utlovas!

Edithson testade den redan ikväll efter badet och betyget blev helt klart godkänt :)

1 kommentar:

  1. Snygg som få va det ja. B) Om inte annat tycker jag allt att min nya fotölj är det!!

    Något säger mig att den där lilla loppan har alldeles för mycket spring i benen för att lapa i den där till sommaren. Med andra ord blir det lite av den varan för mor hennes med... ;) Men som den kommer göra sig på terassen!!

    SvaraRadera