lördag 4 december 2010

kändis-spots

det började inne på HM avenyn imorse efter att jag varit och klippt mig. Klippning o lite färg.Va härligt det är. Penten som jag tänkt göra avråddes av mr frisör himself, mitt hår var tydligen inte in the mood för det just nu. Så istället kapades 1.5 dm! sååå skönt! Riset spås en friskare framtid :)

Tillbaka till HM, där skådade jag och armkrockade jag med Bo hagström. från matprogrammet "solens mat". vad han gjorde bland leggings och kråsblusar förtäljer inte storyn. Han tog sig en lov, men vände lika snabbt som jag försökte få upp min mobilkamera... så inget foto där.

korsade Avenyn, över till bokia där jag skulle köpa prislappspluppar. Där är personalen heelt fnittriga och ser allmänt upp-piffade ut med massa make och hårsprays-odören kunde lokaliseras ända ut till gatan. Ingen av damerna var under 50. Det var tydligen en Mr Andreas Carlson, neonvita leendet, från "Idol" som skulle signera sin bok "Dandy". Inget foto här heller, var mest fascinerad över hans "perfekta" ansikte som verkade strama en hel del när han ödmjukt frågade bok-köparna vad som skulle stå i pärmen....

Mitt sista stopp för dagen var i Kungsbacka och mässan, hade ett ärende där. Upp på andra våning . Men, vem sitter där nu då o signerar böcker på detta Bokia... Leila Lindholm, min favorit tv-kock. böckerna har jag ju, men ingen leila som skrivit i dem. Så snällt frågar jag om hon har lust att skriva på mitt kvitto,som jag sen kan har som bokmärke i böckerna. det gör hon såklaaaart och säger samtidigt att jag har ett härligt leende :)
här blev det foto!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar