torsdag 14 oktober 2010

1 timme

När lillan sover kan man antingen hinna med jättemkt eller ingenting alls..beror på hur man relaterar till saker och ting. idag fick det bli en kudde...bland annat.. självklart i sällskap av en stark kopp kaffe :)



Märks det att jag har en hemmavecka....? ;-) Nu får hon snart bli frisk så vi kan få träffa lite folk!! Fast då får jag väl jobba nattetid med allt pysslande, för är man inne i ett flow så är man.

Hörde just på radion en dam som önskade hennes mamma 97 år grattis på födelsedagen och önskade en låt till henne med nån gunnar bla bla bla, låten var typ från 40 talet.... Undrar just vad mina kids kommer önska mig för låt när jag sitter där på hemmet... Håkan Hellström? Robyn? Dolly Parton?

2 kommentarer:

  1. Sara,det är ett gammalt lakan jag hitta på loppis, i sin plastförpackning :)) i love it toooo :)

    SvaraRadera