söndag 5 september 2010

inkassering

kom o kööööööööp!!!!!
Denna helgen har spenderats inomhus.I friidrottenshus vid slottskogsvallen. Med det menas inte att jag har hoppat varken längd eller höjdhopp utan har mer tränat säljar-musklerna i form av att kränga prylar på "stans största prylmarknad", anordnad av GP.

500 bord med glada och taggade människor som rensat förrådet och vill att någon annan skall ta hand om "skiten", mot en billig penning slängde i lördags kl 7 upp en herrans massa saker på borden. Utöver dessa 500 pers kan vi lägga till 400, för nästan alla var 2 st försäljare vid varje bord. Sen var det 2h:s kö för att komma in....ytterligare nåra tusen pers. Så i lördags vid kl 13 var det nog så fullt det kunde bli där inne på löparbanan. Varmt, härligt, hög stämning, stimmigt, svettigt, billigt och en jääääädra massa prylar!!!

Lördagen genererade mer än söndagen, men det gör inget fick en mycket bra slant på saker som jag egentligen bara skulle kört till tippen! ska köpa mig nåt skitsnyggt, skitdyrt och skithärligt.... TILL MIG OCH INGEN ANNAN :)))kanske nåt litet till Edith då dah...

Å för er som undrar... jag köpte NADA med mig hem, förutom ,en flytväst till lillskorpan:)

Mellan dssa två krängar-dagar, hanns en kräftskiva med i området tillsammans med alla goda grannar , riktigt trevligt! trivs superduper fint i vårt område, himla goa människor som bor här...gillar! :)

bakismys nu.

ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar