onsdag 19 maj 2010

sommar :)

Men ååååh vilken helt fantastisk dag jag haft idag! Vart bjuden på lunch ut till finfina Kattis o hennes söta små kids i Hjuvik! Kunde liksom inte valt en bättre dag att sitta ute och njuta av gu vet allt, smarrig delikatesspastasallad(hmm..långt ord...) kaffe,saft, bulle, kaka,frukt, smoothie... men framför allt, sällskapet!! Min underbara vän Linda med hennes busfrön Valle och lille Billy (Eller som hon själv säger när det kör ihop sig ibland..då blir det inte Valle och Billy, utan Balle och Villy...tihi, jättekul tycker jag... )

Nu känns det som att sommaren är här, och för att stanna...Eller?! Jag bara tycker att det ska bli en sån kanonsommar nu, finns liksom inget annat alternativ i mitt huvud.. Efter en sån vargavinter måste det väl ändå bli en superduper sommar.....?!

Avrundade en helt urmysig dag med spontangrill på altanen med Haz o sparven( Hasse och Erika)Nåt glas ,eller två, av kall rosé råkade visst slinka ner i strupen oxå...man fick ju svalka sig på rätt sätt i Lindomes 25,5 grader :))

Gillar livet massor :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar