tisdag 18 maj 2010

Rytmik



Idag är det tisdag, och då är det i sedvanlig ordning rytmik nere på öppna förskolan med efterföljande sopplunch. Där hänger jag med mammagruppen som jag träffade/blev ihopföst med på bvc i samband med att jag blev gravid förra året. Tänk va... På första date:en med dessa mammor o pappor tänkte jag för mig själv att" Hepp, kommer nog inte umgås med någon av de här människorna....." Fy vad man har förutfattande meningar! Nu har jag istället framkallat ett beroende av dessa qvinns med sina små kiddos! Miiiinst en gång i veckan måste vi ses, men det brukar allt som oftast bli flera gånger. Luncher, kaffe i skogen, promenader, äggkastning på våra män, in i detalj jämföra våra barns avföring, matprat, skitsnack....
Det är en perfekt sammansättning av tjejer,så totalt olika personligheter, vilket gör gruppen väldigt dynamisk, spännande och fantastisk!

1 kommentar:

  1. Värsta härliga babybandet!! Janz kanske behöver förstärkning?! ;)

    SvaraRadera